24 Kwiecień 2024      Imieniny obchodzą: Aleks, Grzegorz, Aleksander

Inflacja będzie mieć odzwierciedlenie w cenach także w sieci McDonald's.

31.07.2022 - 390

Sieć McDonald ogłosiła wzrost cen na niektóre ze swojej gamy świetnie znanych posiłków. Chyba najbardziej rozpoznawalna sieć restauracji fast-food zdecydowała się podnieść ceny o 10-20% na niektóre ze znanych powszechnie produktów, jako główny cel podając szalejącą inflację.

Cheeseburger, będący jednym z ulubionych wyborów klientów sieci po raz pierwszy wzrośnie na poziom ponad £1. To pierwsza w ciągu 14 lat sytuacja, w której słynny cheeseburger podrożał. 


McDonald's przekazał, że podwyżki były konieczne i są wypadkową rosnących cen w bardzo wielu sektorach, by wspomnieć choćby o energii, transporcie, przemyśle spożywczym.

Wszyscy czują wzrastające koszty biznesu i nie inaczej sytuacja wygląda w McDonald's.

Niektóre ceny zostają utrzymane, podczas gdy inne wzrosną. Menedżerowie przekazali, że podejmują wciąż działania, by zminimalizować te zmiany. Jak i inni gracze w tym sektorze również McDonald's robi wszystko, by zaproponować atrakcyjną ofertę klientom.

~~~

McDonald's announced a price increase to some of its well known nationwide menu items. Arguably the most popular fast-food chain decided to add 10-20 pence to some of its items on the menu, pointing out at the rising inflation.

Cheesburger, one of the chain's favorite meal rises to over £1. That's the first time in 14 years that price of chain's famous cheeseburger has increased. 

McDonald's stated that these price increases had to be implemented because of the rising inflation and prices of food, transport, energy going up as well. Everybody can feel the costs of this challenging economic situation and it isn't any different when it comes to 

McDonald's fast-food restaurants.

Some prices at the famous fast-food chain are going to stay at the same level, but others will go up. The management made clear that they've done as much as they possibly could to minimise these changes. McDonald's like the other players in this sector are working hard to find solutions in order to cut costs and carry on bringing an attractive offer to its customers.

/BR/

31.07.2022 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

ARTYKUŁY PROMOWANE

Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.


Kampania Enough- przeciwko wszelkiej przemocy wobec kobiet i dziewcząt

VAWG SOCIAL 2 - 330

W Międzynarodowym Dniu Walki z Przemocą wobec Kobiet i Dziewcząt kampania "Dość" mówi nam, jak bezpiecznie interweniować

Położenie kresu przemocy wobec kobiet i dziewcząt jest problemem nas wszystkich. Niezależnie od tego, czy przemoc ma miejsce w domu, w pracy, czy w przestrzeni publicznej, każdy ma do odegrania swoją rolę. Każdy z nas powinien podejmować działania mające na celu uczynienie naszego społeczeństwa bezpieczniejszym miejscem dla wszystkich.


W Londynie rozpoczęła się kampania NHS przeciwko rakowi jelita

16.08.2022 - 330 - logo

Społeczność polska w całym Londynie zachęcana do ​​korzystania z bezpłatnego zestawu do badań przesiewowych w kierunku raka jelita NHS

NHS London prowadzi kampanię ratującą życie, aby zachęcić polskie społeczności w całym Londynie do wykonania bezpłatnego testu przesiewowego NHS w kierunku raka jelita, który sprawdza czy mogą mieć raka jelita.


MMR Childhood Vaccinations Campaign

16.02.2022 - promowane - 330

Co dziesiąte dziecko rozpoczynające szkołę jest zagrożone zakażeniem odrą
Chrońmy nasze dzieci przed chorobami wieku dziecięcego – ostrzega dr Agnieszka Biel. Brytyjska Agencja Bezpieczeństwa Zdrowia (UKHSA) i NHS wzywają rodziców i opiekunów do upewnienia się, że ich dzieci są na bieżąco ze szczepieniami przeciw odrze, śwince i różyczce (MMR) oraz ze wszystkimi innymi rutynowymi szczepionkami dziecięcymi. Jak pokazują najnowsze dane, liczba szczepień MMR spadła do najniższego poziomu od dziesięciu lat.


Fotogaleria