18 Kwiecień 2024      Imieniny obchodzą: Apoloniusz, Bogusława, Bogusław

John Lewis Partnership wspiera dom opieki w Bletchley

01.05.2022 - 390

W domu opieki z Bletchley dla ludzi z demencją zostali zaproszeni na wycieczkę łodzią po kanale dzięki wsparciu John Lewis Partnership. John Lewis i Waitrose sponsorują pięć łodzi. Dzięki ich życzliwości i wsparciu wielu członków lokalnej społeczności mogło wziąć udział w tej atrakcyjnej wycieczce. 

Popłynięcie kanałem Grand Union w Milton Keynes było niezwykle ekscytującym wydarzeniem dla jego uczestników. 


Elaine Wales, koordynatorka działań z ramienia John Lewis Partnership powiedziała: "Było to możliwe jako część naszego programu 'Daj trochę miłości społeczności' ". Projekt ten wspiera i umożliwia atrakcje grupom ludzi, których w normalnych okolicznościach mogliby nie doświadczyć. "Serce się raduje, gdy widzisz mieszkańców ośrodka podróżujących Elektrą", dodała Wales.

Starsi mieszkańcy mieli świetny czas i byli bardzo podekscytowani możliwością wzięcia udziału w tej wycieczce, która doszła do skutku dzięki życzliwości John Lewis Partnership. Electra prowadzi projekt dla sponsorów, którzy chcieliby wesprzeć wyprawy grup mieszkańców, którzy w normalnych okolicznościach z powodu ograniczeń nie mogliby wziąć udziału w tym przedsięwzięciu. 

Lokalne firmy mogą wesprzeć ten projekt i wspomóc ludzi, dla których tego typu wycieczka jest chwilą szczęścia w zmaganiach z życiem.

---

Tenants from sheltered housing in Bletchley for people with dementia were treated to a canal boat cruise, which was possible to happen thanks to the generosity of the John Lewis Partnership. John Lewis and Waitrose are sponsoring five cruises. Thanks to their kind gestures many members of the community had the chance to take the most out of the adventure. This boat cruise through the Grand Union Canal in Milton Keynes was an exciting way of spending time for these people.

Elaine Wales, Community Coordinator said on behalf of John Lewis Partnership: "This was made possible as part of our Give a Little Love Community funding programme".

This project aims to make some members of our local communities happy and surprise them with a gift, boat trip on this occasion. 

"It is heart-warming to see the residents really enjoying a trip on Electra", added Wales.

Elderly tenants had great fun and really enjoyed the perfect time during this exciting atrraction, which was prepared for them thanks to the kindness of John Lewis Partnership. Electra runs a Sponsorship Scheme for organisations willing to fund sponsored cruises for community groups in Milton Keynes that, for whatever reason, would normally not attend the boat cruises on the canal because of the obstacles and circumstances that are against them.

Local companies can sponsor the scheme and support the groups of people who find life harder than everybody else and make them happy with sponsoring things like this boat trip.

/BR/

01.05.2022 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

ARTYKUŁY PROMOWANE

Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.


Kampania Enough- przeciwko wszelkiej przemocy wobec kobiet i dziewcząt

VAWG SOCIAL 2 - 330

W Międzynarodowym Dniu Walki z Przemocą wobec Kobiet i Dziewcząt kampania "Dość" mówi nam, jak bezpiecznie interweniować

Położenie kresu przemocy wobec kobiet i dziewcząt jest problemem nas wszystkich. Niezależnie od tego, czy przemoc ma miejsce w domu, w pracy, czy w przestrzeni publicznej, każdy ma do odegrania swoją rolę. Każdy z nas powinien podejmować działania mające na celu uczynienie naszego społeczeństwa bezpieczniejszym miejscem dla wszystkich.


W Londynie rozpoczęła się kampania NHS przeciwko rakowi jelita

16.08.2022 - 330 - logo

Społeczność polska w całym Londynie zachęcana do ​​korzystania z bezpłatnego zestawu do badań przesiewowych w kierunku raka jelita NHS

NHS London prowadzi kampanię ratującą życie, aby zachęcić polskie społeczności w całym Londynie do wykonania bezpłatnego testu przesiewowego NHS w kierunku raka jelita, który sprawdza czy mogą mieć raka jelita.


MMR Childhood Vaccinations Campaign

16.02.2022 - promowane - 330

Co dziesiąte dziecko rozpoczynające szkołę jest zagrożone zakażeniem odrą
Chrońmy nasze dzieci przed chorobami wieku dziecięcego – ostrzega dr Agnieszka Biel. Brytyjska Agencja Bezpieczeństwa Zdrowia (UKHSA) i NHS wzywają rodziców i opiekunów do upewnienia się, że ich dzieci są na bieżąco ze szczepieniami przeciw odrze, śwince i różyczce (MMR) oraz ze wszystkimi innymi rutynowymi szczepionkami dziecięcymi. Jak pokazują najnowsze dane, liczba szczepień MMR spadła do najniższego poziomu od dziesięciu lat.


Fotogaleria