Niewiele osób wie, że w MK jest browar. Cow Brewery powstał w sierpniu 2007 r. aby zaopatrywać miejscowe puby i sklepy w produkt regionalny. Jego nazwa pochodzi od betonowych krów, stworzonych przez artystę i rzeźbiarki Liz Leyh w 1978 roku, które są symbolem Milton Keynes. Piwa warzone są przy użyciu tradycyjnych metod i wysokiej jakości składników.
Do produkcji około 1580 litrów piwa rocznie wykorzystywany jest nowoczesny sprzęt, jednak sama metoda warzenia trunku jest bardzo tradycyjna. Napój powstaje z najlepszych składników : jęczmienia, chmielu i drożdży browarniczych o wysokiej jakości.
Piwa można kupować bezpośrednio z browaru lub korzystając ze sklepu internetowego.
Cow Brewery w 2010 roku wygrał "Piwny Festiwal" w MK & North Buckinghamshire prezentując produkt pod nazwą Cloven Hoof - piwo o mocy 4,5% o tradycyjnym smaku z nutą wanilii i subtelną słodyczą suchego palonego jęczmienia..
Obok zwycięskiego piwa browar produkuje również:
Midsummer Ale 3.8% - seasonal
Cock 'n' Bull story 4.1% - regular
Old Bloomer 4.7% - regular
Watling Gold 4.5% - occasional
Fenny Popper 4.0% - regular
Pail Ale 3.7% - regular
Iron Bridge Brew 3.7% - occasional
Black Monk 3.6% - seasonal
Źródło: www.concretecowbrewery.com
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.
W Międzynarodowym Dniu Walki z Przemocą wobec Kobiet i Dziewcząt kampania "Dość" mówi nam, jak bezpiecznie interweniować
Położenie kresu przemocy wobec kobiet i dziewcząt jest problemem nas wszystkich. Niezależnie od tego, czy przemoc ma miejsce w domu, w pracy, czy w przestrzeni publicznej, każdy ma do odegrania swoją rolę. Każdy z nas powinien podejmować działania mające na celu uczynienie naszego społeczeństwa bezpieczniejszym miejscem dla wszystkich.
Społeczność polska w całym Londynie zachęcana do korzystania z bezpłatnego zestawu do badań przesiewowych w kierunku raka jelita NHS
NHS London prowadzi kampanię ratującą życie, aby zachęcić polskie społeczności w całym Londynie do wykonania bezpłatnego testu przesiewowego NHS w kierunku raka jelita, który sprawdza czy mogą mieć raka jelita.
Co dziesiąte dziecko rozpoczynające szkołę jest zagrożone zakażeniem odrą
Chrońmy nasze dzieci przed chorobami wieku dziecięcego – ostrzega dr Agnieszka Biel. Brytyjska Agencja Bezpieczeństwa Zdrowia (UKHSA) i NHS wzywają rodziców i opiekunów do upewnienia się, że ich dzieci są na bieżąco ze szczepieniami przeciw odrze, śwince i różyczce (MMR) oraz ze wszystkimi innymi rutynowymi szczepionkami dziecięcymi. Jak pokazują najnowsze dane, liczba szczepień MMR spadła do najniższego poziomu od dziesięciu lat.