EastFest celebruje różnorodność lokalnej wspólnoty w Luton. Społeczności wschodnioeuropejskie są znaczącą wartością dodaną i mają niezwykle pozytywny wpływ na kształtowanie tożsamości miejsca, w którym funkcjonują dzięki swoim wartościom, kulturze i dziedzictwie, które niosą przez życie. Różnorodność to wartość, możliwość zrozumienia i dostrzeżenia więcej i głębiej. Także temu ma służyć ten festiwal.
Kolejne świetne informacje odnośnie centre: mk. Mango, jedna z lepszych europejskich marek odzieżowych otworzyła w miniony piątek swój sklep w tej lokalizacji. Dostępna będzie oferta Mango dla kobiet w zakresie biżuterii, akcesoriów i odzieży.
Wspaniała oferta wakacyjna czeka na dzieci w Milton Keynes. Jest nią aplikacja mobilna Milton Keynes Love Exploring. Stanowi ona uatrakcyjnienie oferty wypoczynkowej i rozszerza spektrum atrakcji, z których mogą korzystać dzieci i młodzież.
Lokalna fundacja charytatywna 5 On It Foundation oferuje darmowy letni program przepełniony sportowymi atrakcjami dla młodzieży w wieku 12-16 lat.
Organizacja prowadzi obóz we współpracy z lokalnym urzędem miasta Milton Keynes jako część inicjatywy rządowej mającej na celu wsparcie, zapewnienie aktywności dla młodzieży otrzymującej darmowe posiłki w szkołach.
Nowa restauracja oferująca desery otworzy się już wkrótce w Milton Keynes. Będzie to kolejne miejsce na kulinarnej mapie MK, mające spory potencjał skutecznie przyciągnąć sporo klientów. Heavenly Desserts będzie nowym miejscem w dystrykcie handlowym MK1 i otworzy się w miejscu zwolnionym przez Carephone Warehouse, tuż obok Card Factory i JD Sports.
Bardzo lubiany i celebrowany mural urodzonej w Milton Keynes Leah Williamson, kapitan piłkarskiej reprezentacji Anglii kobiet, został odnowiony dzięki zaangażowaniu lokalnej społeczności. Mural został niespodziewanie zniszczony, zadziwiające, że ktoś uważał takie działanie za normalne.
Jedna z dziwniejszych atrakcji w Milton Keynes została odnowiona. Pomalowano stado betonowych krów, świeża farba zapewne zakonserwuje ten wyjątkowy obiekt sztuki, który cieszy oko lokalnych mieszkańców.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.
W Międzynarodowym Dniu Walki z Przemocą wobec Kobiet i Dziewcząt kampania "Dość" mówi nam, jak bezpiecznie interweniować
Położenie kresu przemocy wobec kobiet i dziewcząt jest problemem nas wszystkich. Niezależnie od tego, czy przemoc ma miejsce w domu, w pracy, czy w przestrzeni publicznej, każdy ma do odegrania swoją rolę. Każdy z nas powinien podejmować działania mające na celu uczynienie naszego społeczeństwa bezpieczniejszym miejscem dla wszystkich.
Społeczność polska w całym Londynie zachęcana do korzystania z bezpłatnego zestawu do badań przesiewowych w kierunku raka jelita NHS
NHS London prowadzi kampanię ratującą życie, aby zachęcić polskie społeczności w całym Londynie do wykonania bezpłatnego testu przesiewowego NHS w kierunku raka jelita, który sprawdza czy mogą mieć raka jelita.
Co dziesiąte dziecko rozpoczynające szkołę jest zagrożone zakażeniem odrą
Chrońmy nasze dzieci przed chorobami wieku dziecięcego – ostrzega dr Agnieszka Biel. Brytyjska Agencja Bezpieczeństwa Zdrowia (UKHSA) i NHS wzywają rodziców i opiekunów do upewnienia się, że ich dzieci są na bieżąco ze szczepieniami przeciw odrze, śwince i różyczce (MMR) oraz ze wszystkimi innymi rutynowymi szczepionkami dziecięcymi. Jak pokazują najnowsze dane, liczba szczepień MMR spadła do najniższego poziomu od dziesięciu lat.