Mango otworzy wkrótce nowy sklep w centre: mk. Zaprosi on klientów już w lecie. Sklep będzie dedykowany modzie kobiecej i zlokalizowany między HMV i rynkiem w centre: mk, które jest miejscem przyciągającym sporo biznesów.
John Lewis & Partners, Marks&Spencer, Primark, Next and TK Maxx to niektóre z rozpoznawalnych marek, obecnych w centre: mk. Pojawienie się sklepu Mango jeszcze mocniej zaznaczy ciekawą ofertę sprzedażową centre: mk. Klienci będą zapewne chętnie korzystać z różnorodnych propozycji w coraz to ciekawszej destynacji.
Wiele topowych marek pojawiło się ostatnio w centre: mk, jeszcze więcej zagości wkrótce. Sklep H&M home and fashion otworzył się po Ted Baker, Charles Tyrwhitt, itsu i Cosy Club, które pojawiły się w minionym roku. Dla wielu marek jakie destynacje to obowiązek. Uczestnictwo w branży sprzedażowej na najwyższym poziomie wymaga zaangażowania i obecności. Klienci to zapewne docenią.
---
Mango is set to open a brand new store at centre:mk. It will open this summer, and will sell the Mango Woman collection. Brand new store will be opened between HMV and the market at centre:mk. Centre:mk certainly attracts many businesses, with brand want to be part of this great retail destination.
John Lewis & Partners, Marks & Spencer, Primark, Next and TK Maxx are some of the recognised brands in there and the signing of Mango will make it even more interesting retail destination as far as customers are concerned.
Many leading brands have appeared at centre:mk lately, more will come soon. H&M home and fashion store opening followed opening Ted Baker, Charles Tyrwhitt, itsu, Cosy Club came last year.
More shops will certainly join soon, as it's quite clear that this destination is worth all the effort and appearing at its shopping map from brand point of view.
/BR/
01.05.2023 – Milton Keynes
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.
W Międzynarodowym Dniu Walki z Przemocą wobec Kobiet i Dziewcząt kampania "Dość" mówi nam, jak bezpiecznie interweniować
Położenie kresu przemocy wobec kobiet i dziewcząt jest problemem nas wszystkich. Niezależnie od tego, czy przemoc ma miejsce w domu, w pracy, czy w przestrzeni publicznej, każdy ma do odegrania swoją rolę. Każdy z nas powinien podejmować działania mające na celu uczynienie naszego społeczeństwa bezpieczniejszym miejscem dla wszystkich.
Społeczność polska w całym Londynie zachęcana do korzystania z bezpłatnego zestawu do badań przesiewowych w kierunku raka jelita NHS
NHS London prowadzi kampanię ratującą życie, aby zachęcić polskie społeczności w całym Londynie do wykonania bezpłatnego testu przesiewowego NHS w kierunku raka jelita, który sprawdza czy mogą mieć raka jelita.
Co dziesiąte dziecko rozpoczynające szkołę jest zagrożone zakażeniem odrą
Chrońmy nasze dzieci przed chorobami wieku dziecięcego – ostrzega dr Agnieszka Biel. Brytyjska Agencja Bezpieczeństwa Zdrowia (UKHSA) i NHS wzywają rodziców i opiekunów do upewnienia się, że ich dzieci są na bieżąco ze szczepieniami przeciw odrze, śwince i różyczce (MMR) oraz ze wszystkimi innymi rutynowymi szczepionkami dziecięcymi. Jak pokazują najnowsze dane, liczba szczepień MMR spadła do najniższego poziomu od dziesięciu lat.