24 Kwiecień 2024      Imieniny obchodzą: Aleks, Grzegorz, Aleksander

NOWE SPOJRZENIE NA PODRÓŻE: DFDS ODSŁANIA PLANY POMOCY WCZASOWICZOM W PONOWNYM ODKRYCIU WOLNOŚCI PODRÓŻOWANIA PROMEM

dfds-330

Operator promowy, firma DFDS, zaproponowała, abyśmy rzucili okiem na to jak przygotowała swoje promy przed zaproszeniem wczasowiczów do podróży na upragnione wyjazdy w tym roku.

Jako że zasady zamknięcia w całej Europie zaczynają być luzowane, gwałtowny wzrost liczby wyszukiwań pomysłów i miejsc podróży wskazuje na chęć konsumentów znalezienia nowego sposobu na wakacje. Podczas gdy wakacje prawdopodobnie będą wyglądać zupełnie inaczej dla nas wszystkich z nas, firma DFDS zapewnia podróżujących, że dostosowała się do nowego, zachowującego dystans międzyludzki, środowiska podróży.


Firma wprowadziła w życie szereg zabezpieczeń na pokładzie swoich statków, aby umożliwić dystans społeczny, w tym:

1. Miejsce- wszystkie statki mają dużą powierzchnię i w przeciwieństwie do innych środków transportu mają dużo miejsca na pokładzie i na zewnątrz. Dozwolona ilość pasażerów jest zmniejszona, aby ograniczyć liczbę osób przebywających na pokładzie w jednym czasie

2. Świeże powietrze - ciągły dopływ świeżego powietrza jest zapewniany przez systemy pompujące powietrze na całym statku. Powietrze z recyklingu nie jest w ogóle wykorzystywane. Zewnętrzne pokłady są również otwarte na tak ważną w tym momencie bryzę morską.

3. Sprzątanie– nieprzerywane, z wysoką częstotliwością, czyszczenie wszystkich punktów kontaktowych przez załogę środkiem dezynfekującym, który zabija Covid-19

4. Środki dezynfekujące do rąk– nieprzerwane uzupełnianie środków dyzenfekujących ręce dla pasażerów oraz dla załogi dostępnych na całym statku

5. Sprzęt ochronny–korzystanie przez załogę ze sprzętu ochronnego, w tym osłon twarzy i rękawicoraz instalowanie osłon z pleksiglasu w punktach kontaktowych

6. Wchodzeniena pokład & schodzenie z pokładu -rozłożenie procedury wejścia na pokład i schodzenia na ląd w celu umożliwienia dystansu między pasażerami

7. Miejsca publiczne -miejsca do siedzenia we wszystkich strefach publicznych rozmieszczone w taki sposób, aby umożliwić zdystansowanie się między ludźmi

8. Bary& Restauracje - stoliki rozłożone w sposób zapewniający dystans społeczny. Wszystkie potrawy oraz napoje są podawane przez załogę. Opcja samoobsługi jest niedostępna

9. Sklepy - sklepy będą otwarte, ale tylko ograniczona liczba pasażerów będzie mogła wejść na raz do środka

10. Nowe oznakowanie -nowe znaki informacyjne dla pasażerów i wyraźne oznaczenia podłogi zainstalowane w celu zarządzania przepływami pasażerów na pokładzie i na terminalu

Kasper Moos, wiceprezes i szef ds. Pasażerów w DFDS powiedział: „Naszym priorytetem jest dobro naszych pasażerów i załogi. Środki ostrożności, które podejmujemy na całej naszej sieci tras, chronią dobro wszystkich osób podróżujących naszymi statkami i umożliwiają nam wspieranie podróży zdystansowanych społecznie.”

“Branża turystyczna jako całość stoi przed wieloma wyzwaniami. My mamy natomiast tę wyjątkową możliwość do oferowania dostępu do dużej ilości miejsca na pokładzie i na zewnątrz, dużej ilości świeżego powietrza oraz fantastycznych destynacji. Przystosowanie się do tego nowego świata stwarza dla wczasowiczów prawdziwą okazję do skorzystania z alternatywnych środków transportu i odkrycia swobody podróżowania promem, aby cieszyć się prostymi przyjemnościami morskiej bryzy i relaksującym początkiem wakacji.”


Podczas blokady, DFDS nadal obsługiwał swoje ogólnoeuropejskie trasy towarowe, aby utrzymać istotne powiązania handlowe i wspierać dostarczanie podstawowych towarów do sklepów i firm. Na niektórych trasach firma zwiększyła przepustowość i zaoferowała dodatkowe rejsy, aby pomóc społecznościom i branżom, które obsługuje, dostarczać potrzebnych produktów. Ponadto, pasażerowie nadal byli obsługiwani na trasach firmy na Kanale La Manche i Morzu Bałtyckim, aby wesprzeć niezbędne podróże kluczowych pracowników i umożliwić podróżnym powrót do domu do swoich rodzin.

Mamy nadzieję, że wkrótce powitamy naszych wczasowiczów po zniesieniu ograniczeń rządowych.

- Nasze połączenia na trasach Amsterdam - Newcastle i Kopenhaga - Oslo są obecnie zawieszone do 17 czerwca 2020 roku, włącznie.

- Rejsy na Kanale La Manche i Morzu Bałtyckim nadal funkcjonują, aczkolwiek wyłącznie w celu przewozu ładunków i niezbędnych podróży.

Przed wyruszeniem w podróż upewnij się, że możesz podróżować do miejsca docelowego.

Aby dowiedzieć się więcej na temat usług promowych DFDS i wprowadzonych przez firmę nowych środków, odwiedź stronę www.dfds.com 

Baner MK - niebieski - 330

ARTYKUŁY PROMOWANE

Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.


Kampania Enough- przeciwko wszelkiej przemocy wobec kobiet i dziewcząt

VAWG SOCIAL 2 - 330

W Międzynarodowym Dniu Walki z Przemocą wobec Kobiet i Dziewcząt kampania "Dość" mówi nam, jak bezpiecznie interweniować

Położenie kresu przemocy wobec kobiet i dziewcząt jest problemem nas wszystkich. Niezależnie od tego, czy przemoc ma miejsce w domu, w pracy, czy w przestrzeni publicznej, każdy ma do odegrania swoją rolę. Każdy z nas powinien podejmować działania mające na celu uczynienie naszego społeczeństwa bezpieczniejszym miejscem dla wszystkich.


W Londynie rozpoczęła się kampania NHS przeciwko rakowi jelita

16.08.2022 - 330 - logo

Społeczność polska w całym Londynie zachęcana do ​​korzystania z bezpłatnego zestawu do badań przesiewowych w kierunku raka jelita NHS

NHS London prowadzi kampanię ratującą życie, aby zachęcić polskie społeczności w całym Londynie do wykonania bezpłatnego testu przesiewowego NHS w kierunku raka jelita, który sprawdza czy mogą mieć raka jelita.


MMR Childhood Vaccinations Campaign

16.02.2022 - promowane - 330

Co dziesiąte dziecko rozpoczynające szkołę jest zagrożone zakażeniem odrą
Chrońmy nasze dzieci przed chorobami wieku dziecięcego – ostrzega dr Agnieszka Biel. Brytyjska Agencja Bezpieczeństwa Zdrowia (UKHSA) i NHS wzywają rodziców i opiekunów do upewnienia się, że ich dzieci są na bieżąco ze szczepieniami przeciw odrze, śwince i różyczce (MMR) oraz ze wszystkimi innymi rutynowymi szczepionkami dziecięcymi. Jak pokazują najnowsze dane, liczba szczepień MMR spadła do najniższego poziomu od dziesięciu lat.


Fotogaleria