Operator promowy, firma DFDS, zaproponowała, abyśmy rzucili okiem na to jak przygotowała swoje promy przed zaproszeniem wczasowiczów do podróży na upragnione wyjazdy w tym roku.
Jako że zasady zamknięcia w całej Europie zaczynają być luzowane, gwałtowny wzrost liczby wyszukiwań pomysłów i miejsc podróży wskazuje na chęć konsumentów znalezienia nowego sposobu na wakacje. Podczas gdy wakacje prawdopodobnie będą wyglądać zupełnie inaczej dla nas wszystkich z nas, firma DFDS zapewnia podróżujących, że dostosowała się do nowego, zachowującego dystans międzyludzki, środowiska podróży.
Firma wprowadziła w życie szereg zabezpieczeń na pokładzie swoich statków, aby umożliwić dystans społeczny, w tym:
1. Miejsce- wszystkie statki mają dużą powierzchnię i w przeciwieństwie do innych środków transportu mają dużo miejsca na pokładzie i na zewnątrz. Dozwolona ilość pasażerów jest zmniejszona, aby ograniczyć liczbę osób przebywających na pokładzie w jednym czasie
2. Świeże powietrze - ciągły dopływ świeżego powietrza jest zapewniany przez systemy pompujące powietrze na całym statku. Powietrze z recyklingu nie jest w ogóle wykorzystywane. Zewnętrzne pokłady są również otwarte na tak ważną w tym momencie bryzę morską.
3. Sprzątanie– nieprzerywane, z wysoką częstotliwością, czyszczenie wszystkich punktów kontaktowych przez załogę środkiem dezynfekującym, który zabija Covid-19
4. Środki dezynfekujące do rąk– nieprzerwane uzupełnianie środków dyzenfekujących ręce dla pasażerów oraz dla załogi dostępnych na całym statku
5. Sprzęt ochronny–korzystanie przez załogę ze sprzętu ochronnego, w tym osłon twarzy i rękawicoraz instalowanie osłon z pleksiglasu w punktach kontaktowych
6. Wchodzeniena pokład & schodzenie z pokładu -rozłożenie procedury wejścia na pokład i schodzenia na ląd w celu umożliwienia dystansu między pasażerami
7. Miejsca publiczne -miejsca do siedzenia we wszystkich strefach publicznych rozmieszczone w taki sposób, aby umożliwić zdystansowanie się między ludźmi
8. Bary& Restauracje - stoliki rozłożone w sposób zapewniający dystans społeczny. Wszystkie potrawy oraz napoje są podawane przez załogę. Opcja samoobsługi jest niedostępna
9. Sklepy - sklepy będą otwarte, ale tylko ograniczona liczba pasażerów będzie mogła wejść na raz do środka
10. Nowe oznakowanie -nowe znaki informacyjne dla pasażerów i wyraźne oznaczenia podłogi zainstalowane w celu zarządzania przepływami pasażerów na pokładzie i na terminalu
Kasper Moos, wiceprezes i szef ds. Pasażerów w DFDS powiedział: „Naszym priorytetem jest dobro naszych pasażerów i załogi. Środki ostrożności, które podejmujemy na całej naszej sieci tras, chronią dobro wszystkich osób podróżujących naszymi statkami i umożliwiają nam wspieranie podróży zdystansowanych społecznie.”
“Branża turystyczna jako całość stoi przed wieloma wyzwaniami. My mamy natomiast tę wyjątkową możliwość do oferowania dostępu do dużej ilości miejsca na pokładzie i na zewnątrz, dużej ilości świeżego powietrza oraz fantastycznych destynacji. Przystosowanie się do tego nowego świata stwarza dla wczasowiczów prawdziwą okazję do skorzystania z alternatywnych środków transportu i odkrycia swobody podróżowania promem, aby cieszyć się prostymi przyjemnościami morskiej bryzy i relaksującym początkiem wakacji.”
Podczas blokady, DFDS nadal obsługiwał swoje ogólnoeuropejskie trasy towarowe, aby utrzymać istotne powiązania handlowe i wspierać dostarczanie podstawowych towarów do sklepów i firm. Na niektórych trasach firma zwiększyła przepustowość i zaoferowała dodatkowe rejsy, aby pomóc społecznościom i branżom, które obsługuje, dostarczać potrzebnych produktów. Ponadto, pasażerowie nadal byli obsługiwani na trasach firmy na Kanale La Manche i Morzu Bałtyckim, aby wesprzeć niezbędne podróże kluczowych pracowników i umożliwić podróżnym powrót do domu do swoich rodzin.
Mamy nadzieję, że wkrótce powitamy naszych wczasowiczów po zniesieniu ograniczeń rządowych.
- Nasze połączenia na trasach Amsterdam - Newcastle i Kopenhaga - Oslo są obecnie zawieszone do 17 czerwca 2020 roku, włącznie.
- Rejsy na Kanale La Manche i Morzu Bałtyckim nadal funkcjonują, aczkolwiek wyłącznie w celu przewozu ładunków i niezbędnych podróży.
Przed wyruszeniem w podróż upewnij się, że możesz podróżować do miejsca docelowego.
Aby dowiedzieć się więcej na temat usług promowych DFDS i wprowadzonych przez firmę nowych środków, odwiedź stronę www.dfds.com
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.
W Międzynarodowym Dniu Walki z Przemocą wobec Kobiet i Dziewcząt kampania "Dość" mówi nam, jak bezpiecznie interweniować
Położenie kresu przemocy wobec kobiet i dziewcząt jest problemem nas wszystkich. Niezależnie od tego, czy przemoc ma miejsce w domu, w pracy, czy w przestrzeni publicznej, każdy ma do odegrania swoją rolę. Każdy z nas powinien podejmować działania mające na celu uczynienie naszego społeczeństwa bezpieczniejszym miejscem dla wszystkich.
Społeczność polska w całym Londynie zachęcana do korzystania z bezpłatnego zestawu do badań przesiewowych w kierunku raka jelita NHS
NHS London prowadzi kampanię ratującą życie, aby zachęcić polskie społeczności w całym Londynie do wykonania bezpłatnego testu przesiewowego NHS w kierunku raka jelita, który sprawdza czy mogą mieć raka jelita.
Co dziesiąte dziecko rozpoczynające szkołę jest zagrożone zakażeniem odrą
Chrońmy nasze dzieci przed chorobami wieku dziecięcego – ostrzega dr Agnieszka Biel. Brytyjska Agencja Bezpieczeństwa Zdrowia (UKHSA) i NHS wzywają rodziców i opiekunów do upewnienia się, że ich dzieci są na bieżąco ze szczepieniami przeciw odrze, śwince i różyczce (MMR) oraz ze wszystkimi innymi rutynowymi szczepionkami dziecięcymi. Jak pokazują najnowsze dane, liczba szczepień MMR spadła do najniższego poziomu od dziesięciu lat.