20 Kwiecień 2024      Imieniny obchodzą: Agnieszka, Teodor, Czesław

DFDS ORAZ ORCA PRZEDŁUŻAJĄ WSPÓŁPRACĘ NA TRZYNASTY ROK

W dniu dzisiejszym, firma DFDS, wiodący przewoźnik promowy w Europie, oraz organizacja charytatywna ORCA, przedłużyły współpracę na trzynasty rok z rzędu.

dfs-150


W ramach partnerstwa eksperci ORCA zajmujący się morską fauną i florą współpracują z pasażerami DFDS w celu edukowania ich o różnorodnym życiu morskim i pracach konserwatorskich prowadzonych na wodach brytyjskich. Rozmowy o ochronie przyrody, morskie obserwacje, a także zabawy związane z dziką przyrodą są bezpłatnie oferowane pasażerom w każdym wieku.

Do 27 września dedykowany zespół oficerów morskich organizacji ORCA będzie uczestniczył w rejsach przewoźnika DFDS na trasach z Newcastle do Amsterdamu, a od 5 czerwca do 8 września również w rejsach z Newhaven do Dieppe. *

Steve Jones, szef partnerstwa w ORCA, powiedział: „My w ORCA wszyscy cieszymy się z już trzynastego roku współpracy z DFDS. Mamy nadzieję zaangażować jeszcze więcej pasażerów niż w ubiegłorocznym rekordowym sezonie, w którym to ponad 35,100 pasażerów wzięło udział w programie edukacyjnym ORCA na pokładach promów. Wybrzeże Wielkiej Brytanii kryje tak fantastyczną, a jednocześnie nieznaną dziką przyrodę i nie możemy się doczekać, aby pokazać ją pasażerom.”

Naomi Thornton z DFDS powiedziała: „Cieszymy się, że zespół ORCA z Marine Wildlife Officers wrócił na pokład. Od 12 lat współpracujemy z zespołem ORCA na naszej trasie Newcastle-Amsterdam i cieszymy się, że po raz drugi z rzędu rozszerzamy możliwość obserwacji dzikiej fauny i flory dla pasażerów na pokładzie naszej trasy Newhaven-Dieppe. Z niecierpliwością czekamy na odkrycia zespołu ORCA na obu trasach tego lata”.

W sezonie 2018 roku na pokładzie statku DFDS „King Seaways” otwarto zupełnie nowe centrum ORCA Wildlife Center, gdzie 35,100 pasażerów zaangażowało się w program prowadzony na pokładach promów. Pasażerowie ci mieli możliwość obserwacji 2000 morskich zwierząt, w tym 902 morświnów, 30 delfinów butlonosych, 74 płetwali karłowatych, 225 szarych fok i 652 akrobatycznych delfinów o białym dziobie.

DFDS oferuje codzienne rejsy między Newcastle a Amsterdamem. Dostępny jest mini-rejs, trwający dwie noce, od £84 za dwie osoby lub £54 za cztery. Na pokładzie pasażerowie mogą delektować się wyśmienitymi potrawami w North Sea Bistro, a także menu w restauracji Explorer, w którym mogą znaleźć ponad 60 dań z całego świata. Inne udogodnienia pokładowe obejmują sklep, kasyno, dwa ekrany kinowe, na których wyświetlane są najnowsze hity kinowych i klub dla dzieci, aby miały się, gdzie bawić.

DFDS oferuje również wiele codziennych rejsów między Newhaven a Dieppe, dostępnych od £75 GBP za dwie osoby. Udogodnienia na pokładzie obejmują rodzinną restaurację samoobsługową oferującą różnorodne przekąski na ciepło i zimno oraz dania główne, a także Beachy Head Bar, dwupoziomowy bar z przepięknym widokiem na morze. Dla małych dzieci przygotowano także specjalne miejsce do zabawy, podczas gdy starsze dzieci mogą korzystać z dostępnych gier wideo.

Korzystanie z programu ORCA jest dostępne dla wszystkich pasażerów, bez dodatkowych kosztów. 

Aby uzyskać więcej informacji lub zarezerwować rejs, wejdź na: www.dfds.co.uk

dfs

Baner MK - niebieski - 330

ARTYKUŁY PROMOWANE

Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.


Kampania Enough- przeciwko wszelkiej przemocy wobec kobiet i dziewcząt

VAWG SOCIAL 2 - 330

W Międzynarodowym Dniu Walki z Przemocą wobec Kobiet i Dziewcząt kampania "Dość" mówi nam, jak bezpiecznie interweniować

Położenie kresu przemocy wobec kobiet i dziewcząt jest problemem nas wszystkich. Niezależnie od tego, czy przemoc ma miejsce w domu, w pracy, czy w przestrzeni publicznej, każdy ma do odegrania swoją rolę. Każdy z nas powinien podejmować działania mające na celu uczynienie naszego społeczeństwa bezpieczniejszym miejscem dla wszystkich.


W Londynie rozpoczęła się kampania NHS przeciwko rakowi jelita

16.08.2022 - 330 - logo

Społeczność polska w całym Londynie zachęcana do ​​korzystania z bezpłatnego zestawu do badań przesiewowych w kierunku raka jelita NHS

NHS London prowadzi kampanię ratującą życie, aby zachęcić polskie społeczności w całym Londynie do wykonania bezpłatnego testu przesiewowego NHS w kierunku raka jelita, który sprawdza czy mogą mieć raka jelita.


MMR Childhood Vaccinations Campaign

16.02.2022 - promowane - 330

Co dziesiąte dziecko rozpoczynające szkołę jest zagrożone zakażeniem odrą
Chrońmy nasze dzieci przed chorobami wieku dziecięcego – ostrzega dr Agnieszka Biel. Brytyjska Agencja Bezpieczeństwa Zdrowia (UKHSA) i NHS wzywają rodziców i opiekunów do upewnienia się, że ich dzieci są na bieżąco ze szczepieniami przeciw odrze, śwince i różyczce (MMR) oraz ze wszystkimi innymi rutynowymi szczepionkami dziecięcymi. Jak pokazują najnowsze dane, liczba szczepień MMR spadła do najniższego poziomu od dziesięciu lat.


Fotogaleria