There There is a 50% Romanian 50% Serbian performance company, founded in London by Dana Olărescu and Bojana Janković.
They work grows out of intimate political and social frustrations and explores how social changes and paradigms influence everyday lives and identities.
The company's practice revolves around topics that emerge at the intersection of personal experiences and big-picture policy and politics, including immigration, immigrants' public identity, exclusion, national identities, institutionalism and heritage.
Trigger Warning' is heading to Bar Bar Black Sheep as part of 'Who Are We?' project and in collaboration with Open University.
'Trigger Warning' is a participatory installation contesting immigrant stereotypes; hacked village fête-style games, such as 'Hook-a-Job', 'Passport in a Bucket' and 'Wheel of Benefits' depict and denounce deceitful Eastern European clichés, giving the audience an insight to the realities of European migration. Made by Eastern European artists, and invigilated by local Eastern European immigrants, the piece explores mechanisms of the 'hostile environment', and makes room for a wider, nuanced conversation on integration, belonging, and exclusion.
Our day at Bar Bar will see 'Trigger Warning' embedded in the rhythms of the community-hub cafe; Agnes Czajka (OU) will lead a Learning Lab disseminating local identity, belonging, 'integration' and xenophobia.
CALL-OUT here:
https://www.facebook.com/barbarblacksheepmk/?fref=mentions
https://www.therethere.eu/calloutmk
https://www.facebook.com/events/1691766397572796/
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.
W Międzynarodowym Dniu Walki z Przemocą wobec Kobiet i Dziewcząt kampania "Dość" mówi nam, jak bezpiecznie interweniować
Położenie kresu przemocy wobec kobiet i dziewcząt jest problemem nas wszystkich. Niezależnie od tego, czy przemoc ma miejsce w domu, w pracy, czy w przestrzeni publicznej, każdy ma do odegrania swoją rolę. Każdy z nas powinien podejmować działania mające na celu uczynienie naszego społeczeństwa bezpieczniejszym miejscem dla wszystkich.
Społeczność polska w całym Londynie zachęcana do korzystania z bezpłatnego zestawu do badań przesiewowych w kierunku raka jelita NHS
NHS London prowadzi kampanię ratującą życie, aby zachęcić polskie społeczności w całym Londynie do wykonania bezpłatnego testu przesiewowego NHS w kierunku raka jelita, który sprawdza czy mogą mieć raka jelita.
Co dziesiąte dziecko rozpoczynające szkołę jest zagrożone zakażeniem odrą
Chrońmy nasze dzieci przed chorobami wieku dziecięcego – ostrzega dr Agnieszka Biel. Brytyjska Agencja Bezpieczeństwa Zdrowia (UKHSA) i NHS wzywają rodziców i opiekunów do upewnienia się, że ich dzieci są na bieżąco ze szczepieniami przeciw odrze, śwince i różyczce (MMR) oraz ze wszystkimi innymi rutynowymi szczepionkami dziecięcymi. Jak pokazują najnowsze dane, liczba szczepień MMR spadła do najniższego poziomu od dziesięciu lat.